Çılgın Tavuklar Ücretsiz Üye Olarak Para Kazanma


 çılgın tavuklar


Merhaba arkadaşlar Size çılgın tavuk para kazanma sistemini anlatacağım çılgın tavukta burda tavuk alıyorsunuz ve bu aldığınız tavukların yumurtalarını satıyorsunuz %75 akçe olarak %25 Tl olarak site geri dönüyor yumurtanın yukarda gördüğünüz benim kendi hesabım şuanda 24 tavuğum var sorarsanız hiç para yatırmadım cidden hepsini günlük girerek kazandığım parayı akçeye çekirdim depomu yükselttim ve şuan günlük nerdeyse 75kuruş kazanıyorum bi ay sonra ne olur bilemem ve ödeme alırken ödeme puanı diye bişey var ne kadar çok ödeme puanının olurda o kadar kazandıgınız parayı daha hızlı çekersiniz. örneğin 20 tl toplanığınız ama ödeme puanınız 10 tl var o zmn sadece 10 tl çekebilirsiniz. Ama sitenin bi güzelliği var akçe çok hızlı kasıyorsanız 1000 akçeye 1 ödeme puanı alabilirsiniz ve böylede daha çok ödeme alabilirsiniz. benim site taksiyem para yatırmadan kazanmak istiyorsanız ilk olarak saatlık 300 yumurta veren tavuktan alın ondan ne kadar çok alırsanız o kadar çok kazanırsınız benim gibi çok akçe gelmeye başlayınca saatlık 1100 yumurta veren var ona geçin derim ne kadar çok tavuk o kadar çok kazan ilk başlarda para kazanamayabilirsiniz ama sabrederek güzel paralar kazanabilir günlük 10 20 tl kazanabilirsiniz bu sizin elinizde ve arkadaslarını davet ederek ödeme puanı daha çok kazanırsınız benim sizden tek isteğim benim referansım olun herhangi bir sorunuz olursa telefon whatsaap facebooktan ulaşabilirsiniz her konuda yardımcı olabilirim şimdiden iyi kazançlar dilerim.


https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=758

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder